Zapraszamy do dialogu technicznego dotyczącego strony internetowej dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
Celem dialogu technicznego jest:
1. Zaplanowanie i przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, co powinno prowadzić do racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków zaplanowanych w budżecie na ten cel.
2. Zdobycie niezbędnych informacji, które mogą być wykorzystane do przygotowania:
– opisu przedmiotu zamówienia,
– specyfikacji warunków zamówienia,
– warunków umowy,
– oszacowania wartości zamówienia,
– ustalenia okresu realizacji zadania.
3. W trakcie trwania dialogu, Zapraszający będzie zabiegał o uzyskanie wiedzy na temat:
– parametrów technicznych,
– podpięcie systemu do płatności pozwalającego wybór płatności jednorazowych lub cyklicznych z podpięciem do systemy Payu lub PayPal,
– jakości wsparcia technicznego/ IT,
– funkcjonalności systemu,
– ustawienia użytkowników i odpowiednie przypisanie uprawnień w zależności od potrzebnych dostępów do poszczególnych zakładek
4. Zaznajomienie się z dostępnymi na rynku rozwiązaniami.