Circle K wraz z PCK przekazało seniorom kolejne 1200 paczek, dzięki zaangażowaniu klientów sieci

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wspiera seniorów w całej Polsce. W kwietniu firma ufundowała 5000 paczek z produktami spożywczymi,
a teraz, dzięki zaangażowaniu uczestników Circle K Extra Club, którzy przekazali zebrane na kartach lojalnościowych punkty, kolejne 1200 paczek dotarło do najbardziej potrzebujących seniorów. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na osoby starsze oraz znajdujące się w grupie ryzyka, które podczas pandemii mogą potrzebować pomocy w codziennych zakupach.

Gdy zobaczyliśmy rezultaty naszej wielkanocnej akcji, w której przekazaliśmy 5000 paczek, wiedzieliśmy, że to nie koniec tej inicjatywy. Pozytywne emocje obdarowanych, wolontariuszy i naszych pracowników, którzy byli zaangażowani w przygotowanie paczek zawierających pieczywo, jajka, nabiał, wędliny, słodycze i inne produkty dostępne na stacjach Circle K, zainspirowało nas do tego, aby także nasi klienci mogli włączyć się do projektu. Przez kilka tygodni osoby należące do Circle K Extra Club mogły przekazać dowolną liczbę punktów, zebranych na swoich kartach. Finalnie zebraliśmy ponad 1,7 miliona punktów, co oznacza, że kolejne 1200 paczek dotrze do potrzebujących – powiedział Rafał Droździak, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.

Dzięki paczkom żywnościowym i paliwu ufundowanemu przez sieć Circle K możemy dotrzeć z pomocą tam, gdzie jest najbardziej potrzebna i w czasie, w którym wyjście do sklepu może dla osoby starszej oznaczać zagrożenie dla zdrowia. Nasi podopieczni doceniają, że ta pomoc jest kontynuowana i mogą dbać o swoje bezpieczeństwo – powiedziała Małgorzata Szukała, Kierowniczka Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów z Biura Zarządu Głównego Polskiego Czerwonego Krzyża.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na osoby starsze oraz znajdujące się w grupie ryzyka, które w okresie trwania pandemii powinny zostać otoczone opieką. Działanie wspólnie z PCK w akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w ostatnich miesiącach przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności” – sąsiadce, która zrobiła dla nas zakupy, wolontariuszowi, który wyprowadził naszego psa czy babci za przepyszne ciasto. Jako wyraz wdzięczności na stronie www.circlekthanks.eu/pl przekazać można było voucher online na jeden ze 100 000 upominków ufundowanych przez Circle K. Natomiast w akcji trwającej od 16 marca do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

Wróć do góry