Cała Polska

  • Cała Polska
  • kujawsko-pomorskie
  • mazowieckie
  • zachodniopomorskie
  • podkarpackie
  • opolskie
  • łódzkie
  • śląskie
  • podlaskie
  • wielkopolskie
  • warmińsko-mazurskie
  • świętokrzyskie
  • pomorskie
  • małopolskie
  • lubuskie
  • lubelskie
  • dolnośląskie

Poszukujemy koordynatorki/koordynatora usług opiekuńczych w Łodzi

Image

data

25 września 2024

kategoria

Polski Czerwony Krzyż Łódzki Oddział Okręgowy poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy na stanowisku: Koordynator usług opiekuńczych w biurze Polskiego Czerwonego Krzyża w Łodzi.


Kluczowe obowiązki:

  • organizowanie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznego;

  • bezpośredni i pośredni nadzór nad właściwym wykonywaniem usług przez zatrudnionych pracowników;

  • wprowadzanie pracowników w nowe środowiska;

  • organizacja lub uczestniczenie w organizowaniu różnych form pomocy społecznej (usługowej, materialnej, interwencyjnej, udzielanie porad) na rzecz osób wymagających pomocy,
    ze szczególnym uwzględnieniem osób w podeszłym wieku, chorych i niesamodzielnych, przebywających w domu;

  • tworzenie harmonogramów pracy dla pracowników w okresie miesięcznym;

  • rozliczanie wykonania usług opiekuńczych przez pracowników;

  • współpraca z pracownikiem socjalnym MOPS i innymi instytucjami świadczącymi pomoc osobom starszym, z niepełnosprawnością;

  • podnoszenie jakości świadczonych usług.


Oczekiwania wobec kandydata:

  • wykształcenie o kierunku medycznym (opiekun medyczny, pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog społeczny itp.);

  • znajomość zagadnień związanych z pomocą społeczną, w szczególności z działalnością na rzecz osób starszych, z niepełnosprawnością;

  • umiejętność pracy w zespole;

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań, szukanie zasobów;

  • umiejętność efektywnego organizowania pracy;

  • samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność;

  • umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office –Word, Excel, Internet).


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość zagadnień związanych z działalnością Polskiego Czerwonego Krzyża,

  • znajomość regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych oraz struktur i zasad funkcjonowania systemu pomocy społecznej w Polsce,

  • doświadczenie w pracy w zawodzie o kierunku medycznym (opiekun medyczny, pielęgniarka, ratownik medyczny itp.) lub społecznym (pracownik socjalny, psycholog, pedagog społeczny itp.) bądź działania wolontarystycznego w organizacji pozarządowej lub w obszarze szeroko pojętej pomocy społecznej.


Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią Międzynarodowej Federacji Stowarzyszeń Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca,

  • możliwość rozwoju zawodowego,

  • możliwość wpływu na rozwój działań Polskiego Czerwonego Krzyża,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat).


Kontakt:

Zapraszamy do złożenia aplikacji: CV, list motywacyjny, dokumenty poświadczające wykształcenie  i doświadczenie zawodowe, na e-adres: lodz.dyrektor@pck.pl (z nazwą stanowiska w tytule maila) lub pocztą na adres: 90-037 Łódź, ul. Wysoka 44. Na zgłoszenia czekamy do 10 października  2024 r. O zakwalifikowaniu aplikacji do procesu rekrutacji decyduje data wpływu.


W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polski Czerwony Krzyż dla potrzeb procesu rekrutacji na stanowisko „Koordynator usług opiekuńczych” zgodnie z europejskim rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1).


KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem Danych jest: Polski Czerwony Krzyż ul. Mokotowska 14 , 00-561Warszawa, KRS:0000225582 .

  2. Dane zbierane są na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podstawą prawą przetwarzania danych jest: o art. 6 ust.1 lit a) – zgoda osoby, której dane są przetwarzane w zakresie danych, które nie są wymagane przez przepisy prawa, o art. 6 ust. 1 lit. b) i c) – w zakresie podania danych niezbędnych do zawarcia umowy oraz danych wymaganych przez przepisy prawa pracy od kandydata.

  3. Dane osobowe będą nie będą udostępniane innym podmiotom.

  4. Przysługują Pani / Panu następujące prawa:
    o prawo dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 RODO); o prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 RODO); o prawo do usunięcia danych (zgodnie z art. 17 RODO); o prawo do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO); o prawo do przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 RODO); o prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 21 RODO); o prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
    prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Panią / Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego
    rozporządzenia o ochronie danych.

  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przedstawienia
    swojego profilu zawodowego.

  6. Zgodę na przetwarzanie danych można odwołać poprzez wysłanie wiadomości na
    adres : zarzad.glowny@pck.pl lub pocztą na adres: Zarząd Główny Polskiego
    Czerwonego Krzyża 00-561 Warszawa, ul. Mokotowska14. Cofnięcie zgody oznacza
    brak udziału w procesie rekrutacji i usunięcie Pana/Pani aplikacji.

  7. Podane przez Pana/Panią informacje nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu
    decyzji, w tym o profilowaniu.

  8. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz organizacji
    międzynarodowych.

  9. Dane będą przechowywane do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez
    wybranego kandydata, a następnie przez 6 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami, chyba że Pan/Pani wyrazi zgodę na udział w dalszych procesach rekrutacji wówczas dane zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą
    przechowywane przez 1 rok od daty ich wpłynięcia.

  10. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych w prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych PCK Andrzejem Antoniem pod adresem e-mail: iod@pck.pl lub pocztą na adres wskazany w pkt. 1 powyżej.

Powrót

Przeglądasz właśnie stronę przefiltrowaną przez zawartość z oddziału Cała PolskaJeśli chcesz oglądać zawartość z Cała Polskakliknij przycisk