#NaRatunekPowódź T-Mobile przekazuje Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi pierwszy milion na pomoc dla powodzian.

W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych na Polski Czerwony Krzyż, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi na południu Polski.

Nasza darowizna to odpowiedź na potrzeby tych, którzy stracili dom i poczucie bezpieczeństwa. Wierzymy, że w sytuacjach kryzysowych najważniejsze są realne i konkretne działania. Jako T-Mobile, od zawsze jesteśmy blisko ludzi, zapewniając im łączność i wsparcie. Nasza obecność w domach klientów, w ich codziennym życiu, jest dla nas zobowiązaniem. Dlatego nie wyobrażamy sobie, by w tak trudnym czasie nie stanąć po ich stronie i nie pomóc.  Już po raz kolejny podjęliśmy więc współpracę z Polskim Czerwonym Krzyżem, który mądrze i skutecznie kieruje pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.

W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc  – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska – Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.

 

Wróć do góry